Kan börja leva normalt igen :P

Hej hej bloggen!

Extremt dålig uppdatering från flytten pga att vi inte har haft något internet, tills nu :D Hemskt vad man är beroende av internet egentligen. Känns som om livet inte funkar som det ska utan det. Nu kan jag berätta liten om flytten då, flyttade ju till Göteborg igår :) Jag har väldig träningsvärk i kroppen just nu efter allt lyftande av möbler uppför alla trappor som gjordes igår. Jag har faktiskt varit duktig nog att packa upp precis allting som jag hade med mig, jämfört med min kära roomie som fortfarande har någon låda stående ute i hallen och en tre-fyra ouppackade väskor. 

Jag fick inte med mig alla mina lådor hit och när jag började packa upp märkte jag att jag nog valde fel lådor att ta med. Glömde lådan med köksgrejor så just nu käkar vi med plastbestick och har inget vettigt att tillaga maten med. Men vi får leva såhär i en vecka ungefär, eftersom föräldrarna kommer till helgen med resten innan vi åker till IKEA för att inhandla allt vi inte har som vi behöver :)

En annan grej som jag glömde var lampor, hade inte en tanke på att det blir mörkt på kvällen. Lite blond-varning där. Tur jag ska färga håret mörkt snart ;) Som tur är finns det ljus, som btw är mycket mysigare än jobbiga lampor. Jag har kommit på att  jag och Rebecca är är extrema teknikfreaks. Jag sitter med datorn, hon med mobilen och vi tittar samtidigt på TVn. Inte bra, inte bra! Tittar på OC såklart, ska få Rebecca att bli beroende också :P

Jag ska ladda upp bilder från lägenheten imorgon så ni får se hur allt ser ut. Nu ska jag njuta av sällskapet, OC och den fina godiskaktusen som vi fick av Frida och Astrid som var här och hälsade på förut. Mycket mysigt, många skratt :D 

Ha en mysig kväll nu, så skriver jag mer imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0