Jag är helt slut i huvudet...

...och då menar jag inte att jag är dum utan att jag inte har någon som helst energi kvar i skallen. Kan inte tänka! Bara tanken på att behöva tänka är jobbig! Har skrivit en svenska recension & pluggat fysik så det är ju i för sig inte så konstigt att hjärnan är lite småtrött. Jag ska därför strax gå ut på en liten promenix, lite frisk luft borde göra susen. Jag glömde ju skriva i det förra inlägget att jag har fick så himla fina inflyttningspresenter igår. För det har jag verkligen. Blev jätte glad! Jag & Becca fick...

...

en rosa toaborste
en rosa skruvmejsel med glitter på
en diskhandduk där det på ena sidan står "JAG DISKAR" och på andra sidan "DU TORKAR"

en jättekopp fylld med roligheter såsom te, godis & marmelad
en till stor kopp med en påse mango-löste
4 mörka chokladkakor
400kr-presentkort på IKEA
stora vita träbokstäver som stavar HOME (ska ja sätta på hyllan)

Kunde aldrig tänka mig att jag skulle få såhär mycket så det var en glad överraskning :D Nu ska jag vara hurtig och gå ut och promenera!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0