Help needed!

Jag har lite beslutsångest. Jag kan inte bestämma mig vilka skor jag ska köpa! Jag har hittat två på Din Skos hemsida och jag vill ha båda. Jag har råd med båda men det känns lite sådär att köpa två par skor på en gång. Så först måste jag bestämma mig för om jag ska köpa båda eller bara ett par, och i så fall vilket av dem. Det står mellan dessa två och det är ju två helt olika par skor vilket gör det lite klurigt.



HJÄLP MIG ATT VÄLJA FÖR JAG KLARAR INTE AV SÅDANT HÄR SJÄLV!

Nu ska jag gå och börja packa inför Frankfurt-resan. Om två dygn vid denna tiden så sitter vi antagligen på någon nice bar mitt i Frankfurt och festar! JAG ÄR SÅ SJUKT TAGGAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0