Händelserik dag...

...kommer det bli idag. I am gonna do all of this today:

 

Fysikprov & vara i skolan hela dagen of course

(var min originella plan iaf, men jag lyckas självklart oversleep och missa provet som jag satt uppe hela natten och plugga till! SUR NU!


Ta en fika med min halvkusin Mikaela


Choir practice med Astrid & Frida


Min lillebror kommer hit och ska stay the night och vara med i skolan under onsdagen :D


Jag och min kära bror i Augusti 2008. 
Everything was way easier back then, not as much
bad had occurred yet!

JAG ÄLSKAR DIG BRODER & JAG TYCKER DET ÄR JÄTTE KUL ATT DU SKA KOMMA OCH HÄLSA PÅ DIN LILLA STORASYSTER ♥

God morgon btw ;)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0