Håltimma, ostbågar och en engelska-pjäs...

...livet blir inte mycket bättre än så. Haha eller det kanske det blir. Satt i bamba lite längre än vad jag planerat så nu har jag bara en 40 minuter här hemma innan jag måste åka igen. Och hur bestämmer jag mig för att spendera dessa 40 minuter, jo med en påse ostbågar och en engelska-pjäs. Har nämligen engelska-lektion sen och borde ha läst en del av pjäsen och det har jag snart. Har några få sidor kvar bara som jag ska börja med direkt efter jag skrivit klart detta inlägg. Jag gillar inte riktigt pjäsen, det är så sjukt många karaktärer i den så man, eller jag i alla fall, blandar ihop allt och alla.




Ostbågarna gillar jag däremot :)

Usch, det vräker verkligen ner ute. Det är ju mysigt när man sitter här inne men jag känner inte för att gå ut, har inget paraply heller så jag kan ju garanterat räkna med att se ut som en dränkt katt när jag går in på skolan sen. Är jag svensk eller, sitter och pratar om vädret ;) Nu ska jag fortsätta med den förvirrande pjäsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0