GODMORGON!

AAAAAAAAH IDAG ÅKER JAG TILL FRANKFURT AND I AM SUPER HAPPY ABOUT IT!!!! Sitter här i mina mjuka mjukisbyxor eftersom det är ha på dig mjukisbyxor-dagen idag. Enligt mig, Livia och Marlene i alla fall ;) Det är ju så skönt att ha det i skolan, älskar det. Vissa säger att det är fult men jag tycker faktiskt inte att det är så farligt. Kan vara ganska snyggt ibland. Beror ju lite på vad man har till. Jag kör på ett lite små-slappt grön/blått linne, ett par svarta boots, en mysig svart kofta och en stor, mysig, grå halsduk. Gud va mysig jag ska vara idag ;) Nu ska jag gå ner till Willys och handla frukost till mig, har absolut ingenting i kylen. Ska samtidigt kolla om min nyckel funkar till ett annat sopsorteringsrum än det vi har prövat förut, för dit funkar inte nyckeln. Vill bara säga att nu när jag är bortrest så kommer jag inte kunna uppdatera överhuvudtaget, så det kommer bli lite tomt på bloggen fram tills onsdag tyvärr :/ Men på onsdag när jag kommer hem, jädrans vad mycket jag kommer ha att skriva om då, antagligen. 


Hit åker jag idag. Shit va jag tjatar om det, ursäktar för det, men jag är bara så glad :D

Nu är jag vrålhungrig så måste kila nu. Ha en bra dag, en jättebra helg och en superbra början på nästa vecka. I know I will :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0