God kväll!


Jag sitter just nu och äter omelett med tonfisk och grönsaker på, trots att klockan antagligen är för mycket för det. Men jag blev så himla hungrig helt plötsligt och blev så himla sugen på ägg och tonfisk. Rebecca sitter duktigt och gör sin läxa medan jag sitter och slappar framför The Big Bang Theory. Haha älskar Sheldon. Han är bara helt galet klockren! Kan inte säga mycket annat om honom. Jag är jobbigt pigg för att ha varit uppe i snart 16 timmar. Känns som om jag kan vara uppe hela natten men det är antagligen inte en så bra idé. Kommer nog bli att jag är vaken till tidig morgon och sen sover i 2-3 timmar och så är hela morgondagen förstörd. Har hänt förut and I think it's about to happen again. Seeegt! Jag som hade tänkt komma ut och springa innan skolan imorgon. Får väl se hur det blir med det. Nu ska jag käka upp min omelett innan den kallnar ännu mer. 

Hoppas ni får sova mer än vad jag antagligen kommer få inatt.
Natti natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0