God kväll bloggen!

Var på torget och kollade på skor bl. a. med Becca förut men hittade självklart inget. Jag hade ju hittat ett par på nätet som skulle finnas på Din Sko men de fanns självklart inte. Becca hittade en jättemysig vit kofta på Gina Tricot som hon köpte, super-söt var den. När vi kom hem så var min familj här och hjälpte till att sätta upp en lampa, så nu har vi en i sovrummet också. Nu är det bara hallen och köket kvar, sen har vi lampor i alla rum. Vi ska åka till IKEA någon dag under lovet nästa vecka och kolla på gardiner, ramar och lampor då. 

Just nu sitter vi och kollar på något svenskt komikerprogram som heter Välkommen åter, lite smått galet är det. Vissa skämt är ju så dåliga så de är bra, haha. Imorgon blir det shopping, långfika och sen bio. Vi är ett gäng som ska gå och se Paranormal Activity 2. Är lite smårädd! Allting är ju mycket läskigare på bio. Ser ändå fram emot det eftersom jag inte varit på bio sen före sommarlovet. Det var ju ett tag sedan! 

I ÖVERMORGON ÅKER VI TILL FRANKFURT! GUD VAD JAG LÄNGTAR! 

Nu börjar sista avsnitten av Kungarna av Tylösand :D En kopp kaffe till det så blir kvällen perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0