Gästblogg

Heeeeeeej bloggen! Sandra har smitit ut för att hämta sin bror som ska sova här ikv så då passa jag(BeCCa) på att hacka mig in på hennes dator (a)
Det skulle alltså bli ett inlägg om min dag nu, men det känns ju änna meningslöst att skriva om min dag som inte var alltför rolig. Men kortfattat: Benet gör fortfarande ont, det är fortfarande dåligt väder ute, det går fortfarande inte att plugga ngt... + 2,5 ekonomilektion på det.. Det enda bra med idag är att om 10 dagar (tror jag) så är vi i FRANKFURT MOTHERFUCKER!!!! :D Helt sjukt, vi ska dit igen å göra gatorna osäkra...Så nu taggar vi för de!!!!!! Langar en bild på en snyggig, Sandras ragg... Han heter Martin... Tyvärr blev han stenad i somras inget att vara sur över!
Massor med kärlek från en söt lägenhet i Göteborg!<3
Langar en bild på Sandras raggj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0