Gårdagen i bilder


God eftermiddag! 

Mycket att göra idag. Ska snart åka in på amnesty möte på skolan, sen ska jag till Frida på "Sex hos mig" (vår egen version av "halv 8 hos mig". Vi orkade inte ha det så sent så det blev sex istället. Det lät bättre också tyckte vi ;) Som jag lovat så ska jag nu lägga upp bilder från gårdagen, sen måste jag göra mig iordning och åka. Det är kass kvalité på vissa bilder för ljuset var så sjukt dåligt och jag har inte hunnit fixa det på datorn men de får duga :)


Broder på Espresso House, åt chocolate four muffins. Yummie♥







Hinner inte ladda upp fler bilder nu, får ladda upp resten ikväll när jag kommer hem från Sex hos Frida. 
Hörs sen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0