Fysiken tar kål på mig!

Har suttit och läst fysik i snart 4 timmar och det känns i huvudet. Har haft några små avbrott då och då, såsom facebook, bloggen, TVn, mat, folk som ringar etc. Listan är lång, så man kan väl inte säga att jag har pluggat mer än 2 timmar kanske. Men det känns ändå i huvudet. Men jag ger inte upp för jag ser positivt på pluggande nu för tiden ;) Men det är svårt när man har fysik boken som vi har. Den är inte liten alltså, den gör en smått deprimerad om jag ska vara helt ärlig. Man mår dåligt bara av att se den. Men som sagt, jag ser positivt på pluggandet nu ;)


Jag menar, kolla sizen på den! It's massive!

Just nu så multitaskar jag för fullt. Råkade se att filmen "Casanova" gick på TV och jag gillar verkligen den filmen så jag kunde inte motstå men jag kunde ändå inte ge upp läsandet helt så då slog jag helt enkelt två flugor i en smäll och gör båda grejorna samtidigt och när det är reklam så stänger jag av ljudet så jag har full fokus. Mycket intelligent av mig tycker jag :P 

Jag är ganska glad ändå och det är för att imorgon så kommer min kära lilllebror hit. Det ska bli jätte kul, har ju inte sett honom på över 2 veckor vilket är en lång tid för oss två. Pratade med min mamma förut och fick reda på att min bror haft en väldigt jobbig vecka så då känns det väldigt bra att han kommer bort från Trollhättan, även om det bara gäller ett dygn, och får njuta av det goda livet hans syster lever ;) 

Jag sitter här i min lila soffa och är rädd att fönstren ska blåsa sönder för det är löjligt blåsigt ute och det knakar som bara den. Vad gör man då? Om ett fönster eller två skulle blåsa sönder, hur täcker man för det tillfälligt? Man kan ju inte ta plastfolie precis. Nä, dags att plugga igen!

Hörs kanske senare, om inte: God Natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0