En tanke slog mig just...

...rätt in i skallen och den var att om man dricker mycket kaffe så kallas man för kaffekäring men vad heter det om man dricker mycket te? Jag tror faktiskt att det är fler som dricker mycket te än vad det är folk som dricker mycket kaffe, i alla fall i min ålder även om jag inte är en av dem. Så finns det något ord? Jag har gått snart hela morgonen och tänkt på detta och kommer inte på ett skvatt! Nu vet jag vad jag kommer tänka på under hela dagen. Jag är sån, så om jag börjar tänka på något så kan jag inte släppa det förrän jag kommit på det. Någon som vet?




Nu ska jag pallra mig iväg till vagnen och skolan, har ekonomi första. Tjohoo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0