Dumma öppettider

Vaknade vid halv 9 hemma hos Marlene, jag orkade inte åka hem i natt så jag sov över. Mycket mysigare. I alla fall, hon skulle iväg nu på morgonen så jag var tvungen att åka hem. Tänkte att jag skulle unna mig en lyxig frukost med nybakt bröd, färsk frukt, lite keso och annat gott genom att gå in till Willys här utanför på vägen hem. Det öppnar 8.00 eller 9.00 varje dag visste jag. Så kommer jag fram till affären och vad ser jag?

Öppettider
Måndag-Torsdag 08-21
Fredag-Lördag 09-21
Söndag 10-21

Vadå 10? Varför 10? Fy sjuttsingen vad sur jag blev. Jag var ju verkligen inställd på att få en god lyxig frukost men nä, it was apparently not meant to be. Jag hade ägg hemma vilket jag glömt, så jag gjorde mig en god omelett med ost och tomat. Jag antar att jag får gå ner och köpa mig en lyxig lunch istället. Nu ska jag snart sätta mig och plugga. Söndag är ju pluggardagen. Senare idag åker jag hem till Trollhättan och hälsar på familjen. Ska bli skönt :) Men först ska jag äta upp min inte så lyxiga omelett och kolla lite på TV ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0