Dagen efter...

God förmiddag bloggen!

Det är dagen efter idag, hade ju inflyttningsfest igår och jag hade riktigt roligt så för min del var det lyckat. Det enda som gick fel under kvällen egentligen var väl att shishan välte ner i Bessas knä så hon har fått en brännskada på låret. Hennes mamma ska komma hit sen och kolla om hon behöver åka in till sjukhuset eller något sånt sen. Det var väl inte en så lyckad del av kvällen men som jag sa, förutom den "lilla" incidenten så var allting bra. Vi jobbade hela dagen igår för att få allting klart till festen. Vi gjorde massor av sushi, minipizzor och chokladbavaroise. Riktigt mumsigt var det men det tog verkligen sin stund. Jag gav mig också ut på jakt efter en outfit till kvällen och hittade efter ett bra tag en svart kjol och en see-through blus. Tog självklart lite bilder under kvällen, eller rättare sagt: folk lånade min kamera och tog kort åt mig :) Blev några riktigt fina, eller snarare sköna, kort som jag tror jag ska printa och sätta upp på väggen i hallen. Här är några av korten:


Jag och Marlene♥


Emma, Astrid, Bessa & Eddy sitter och chillar i soffan som senare
under kvällen skulle få ett hål inbränt i sig :/




Här tror vi Eddy precis gjort något busigt, men vi vet ännu inte vad!




Del av gänget sitter och myser med shisha :)


Becca & Marlene being all sexy ;)

Jag hade riktigt roligt igår och jag tror och hoppas att alla som var här hade en bra kväll de med :) Nu är det dags att börja plugga inför tisdagens fysikprov och att skriva en recension till imorgon. Jippie, can't wait to get started :/

Ha en bra söndag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0