Broder är här :)

Nu är min kära bror här men kan ju inte säga att jag haft mycket sällskap under kvällen ändå. Både min roomie och min bror har varit extremt osociala, både har suttit i timmar framför datorn. Becca gör i för sig psykologi-läxa så det är väl ok men min bror sitter och spelar online poker medan jag får sitta själv i soffan och kolla på något franskt program om statyer gjorda av socker. Inte riktigt så jag planerat min tisdags kväll men det blir blir tydligen inte alltid som man har tänkt sig det. Gjorde kvällsmat förut och min brors blev en tallrik brysselkål, lite chips med dipp och en halv liter is-te. Han är lite udda om man säger så. I för sig så såg min kvällsmat hyfsat liknande ut, förutom att jag hade tomat och ett stekt ägg på tallriken också.

Nu är det dags att nana och då säger man godnatt!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0