28 Oktober 2010

Hej torsdag!


Gillar torsdagar, vet inte varför. Kan vara för att dem är slappa, eller rättare sagt, för att mitt schema är slappt. Börjar i för sig 8.00 men det är väl lika bra att komma igång på morgonen tycker jag istället för att bara skjuta upp det. Har först svenska, sen ToK som står för Theory of Knowledge där man får lära sig varför saker är som de är och varför det är så, lite confusing är det. Efter det så har jag lång lunch och sedan en lektion i tyska. Som sagt, inte en sådan jobbig dag i skolan. 

På rasten idag hoppas jag att jag hinner träffa Astrid, har inte sett henne sen förra veckan och det skulle vara kul att träffas innan jag åker iväg till Frankfurt vilket jag gör...när? IMORGON!!! :D Jag är löjligt taggad! Efter skolan ska jag och Becca göra ett nytt försök med att hitta skor till mig och hon skulle också köpa ett par eventuellt. Sen hade jag tänkt köpa lite annat roligt också men jag skriver inte vad utan ni får se sen vad jag lyckats inhandla istället. Blir roligare så :) Efter det ska jag åka hem och packa klart allt inför resan och på kvällen ska vi ut några stycken och först käka och sedan titta på Paranormal Activity 2. Ska bli skoj :D

Här är trailern till skräckfilmen jag ska våga mig på att se ikväll. Jag har själv inte kollat på den. Hatar nämligen att kolla på trailers innan jag ska se filmen. Det förstör filmen på något sätt. Men här är den för dem som vill se den i alla fall.



Nu ska jag kila iväg till skolan. Ha en bra dag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0