27 Oktober 2010

Hej hej!

Kass uppdatering idag, jag vet, men jag har en bra ursäkt. Jag har varit hemma sjuk idag igen. Min dumma mage slutade inte göra ont helt enkelt. Men för några timmar sen så gjorde den det så nu är jag jätte glad och super pepp på att åka till Frankfurt som jag gör med mina vänner i övermorgon :D 

Jag fick ett ryck förut och storstädade hela lägenheten och tvättade ett antal tvättar. Känns bra :) Det är nog något fel på mig ;) haha. Nu ska jag och Becca strax åka till torget för att shoppa skor till mig och kolla på gardiner till vardagsrummet. Känns lite fel att åka och shoppa samma dag som man varit hemma från skolan för att man varit sjuk, men det är så min mage fungerar. Ena stunden mår den skit, andra mår den prima. Bara att acceptera. 

Ikväll kommer mina föräldrar hit, lämnar av lite grejer och hälsar på. Nu ska jag byta byxor så vi kan åka och handla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0