Willow Smith!

Sitter och kollar runt på lite olika och grejer på nätet och hittade en musikvideo med Willow Smith, alltså Will Smiths 10 år gamla dotter. Så himla cool unge. Kolla videon, kom ihåg att hon är 10 år gammal så tänker man "wow" lite smått för sig själv ;)



Käkade lite kvällsmat förut som bestod av kex, brieost, mögelost, passionfrukt, kiwi och paprika. Älskar plockmat! Detta åt jag samtidigt som jag kollade på Grey's Anatomy, tröttnar aldrig på den showen så jag ska hämta min godispåse som jag köpte tidigare idag och sätta mig för att kolla på ett avsnitt eller två. Är ganska trött vilket inte är så konstigt med tanke på att jag varit uppe sedan klockan 09.00 IGÅR morse. Det är 39 timmar! Kan jag fortfarande räkna ut sådant så är det ingen brådska att gå och lägga sig ;) Njut av denna video nu så ska jag njuta av godis och Grey's Anatomy. 

God natt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0