What to do?

Sitter här och försöker komma på hur jag ska lösa allt detta ståhej angående festen som jag och Becca tydligen ska ha på fredag enligt en del folk. Har inte riktigt bestämt om det blir av än så...och även om vi skulle ha den, hur ska vi göra så att inte hela Göteborg kommer hit :P Jag sitter och lyssnar på massa partymusik just nu så jag måste erkänna att jag är ganska taggad, men som sagt, vi får se hur det blir!

Imorse väckte min kära mamma mig med ett telefonsamtal ca. 3 timmar innan jag faktiskt behövde gå upp. Jag var lagom glad på henne! Imorgon är det matte prov så jag ska strax sätta mig och plugga vidare inför det. Jag känner mig hyfsat säker vad det gäller matten men det skadar aldrig att göra lite extra repetition. 

Jag har ett stort problem. Jag måste måla mina naglar och jag kan inte bestämma mig vilken färg jag borde måla dem i. Dagens i-landsproblem? Ja, jag tror det! 

Antingen blir det mintgrönt eller klassikern röd, vilket är ursnyggt till röda läppar...

...eller så kanske man borde skaffa sådana här söta turkosa naglar
med målade paket på. Passar ju bra nu när det typ är juletider ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0