Vinnaren för tidernas mysigaste film är...

God kväll bloggen!
Har precis kollat på möjligen tidernas mysigaste film som heter The Holiday. Jag måste ha sett den filmen 15 gånger nu, minst, men jag tröttnar helt enkelt inte på den. Den har allt som en bra film behöver för att bli enastående: bra skådespelare (jag menar, Jude Law är ju jobbigt snygg och charmig), humor men inte för mycket av det utan lite här och där för att lätta på stämningen, kärlek är ju ett måste i filmer för att de ska bli mysiga, med mera. Finns säkert en massa andra faktorer också men klockan är mycket så det får bli min ursäkt till varför jag inte kommer på någon mer. En sak till till varför The Holiday är så bra är för att den har den styrkan, den kraften, att få dig att ta på dig mjukiskläder, fixa en gigantisk kopp te och sätta dig i soffan med mängder av kuddar och ett stort, tjockt täcke medan du kollar på den. Det är precis det jag gjorde! Jag utser därför denna film till den mysigaste filmen som någonsin skapats. Nu ska jag gå och nana i min stora mysiga säng. Jag längtar verkligen, är trött fast på ett skönt sätt. Det är säkert filmen som fått det att hända med! 

Natti Natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0