Vill ha!

Jag har hittat en klänning som jag jätte gärna vill ha! Jag känner att jag behöver lite nya festkläder, det var ett tag sedan jag köpte något sådant. Denna tyckte jag var fin men det kostar ju självklart alldeles för mycket. Klänningen är från Dagmar och kostar 3450kr vilket är lite mycket pengar för en fattig student som jag själv. Ibland önskar man att pengar faktiskt växte på träd och att man hade ett sådant träd ute i trädgården eller, som det skulle bli i mitt fall, på balkongen!



Hittade världens coolaste väska också. Den är gjord helt och hållet av...ja vad heter dem? Drickburksflärpar? Ölringar? Ja den lilla grejen som man öppnar drickburken med i alla fall! Vad dem än heter så är väskan sjukt ball!

Nu ska jag sätta mig och äta kvällsmat och kolla på America's Next Top Model :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0