Vi ser det snöar...

...vi ser det snöar...JAG ÄLSKAR SNÖ!! Det är så fint, och mysigt och vackert. Helt underbart helt enkelt! Jag lyckades inte somna särskilt tidigt igår, vilket var synd för jag fick på grund av detta skjuta upp min och Astrids träning till klockan 12 för om jag skulle gått upp vid halv 8 som planerat så hade hela helgen varit förstörd och jag hade inte orkat göra något på gymmet. Då är det ju lite onödigt att åka dit. Så vi bestämde klockan 12 istället så nu sitter jag och äter frukost: yoghurt, som jag inte ätit sen jag flyttade hit så det är himmelskt gott och riktig lyx för mig. Det är typ vanlig naturell yoghurt så någon superlyx är det väl inte egentligen, men jag tycker det :) Man ska uppskatta det lilla!

Ikväll ska jag åka hem till Sandrika och hennes familj på middag. Det ska bli jätte kul! Sedan ska vi sova över där och då stannar jag nog i Trollhättan imorgon. Jag hoppas det är lika mycket snö där, eller mer! Nä, nu ska jag gå och ta mig en kopp kaffe och en liten portion yoghurt till, det var så himla gott. Sedan blir det hårdträning :D

Ha en superlördag. Vi hörs säkert senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0