Veckans pinsamhet!

Idag är det måndag och det är därför dags för "Veckans pinsamhet!". Förra måndagen var jag ju bortrest så då skrev jag ju inget men jag lovar, den här pinsamheten räcker för två veckor. Det hände under lördagen i Frankfurt. Jag och mina kära vänner hade precis gått ut från hotellet för att bege oss mot min vän Kalle dit vi skulle på fest så vi hade ju alla lite festligare kläder än vanligt. Då, helt från ingenstans, kommer en man fram till mig, vet inte riktigt hur gammal han kan ha varit, runt 25-30 kanske, och frågar mig: "Bist du heute Abend frei?" vilket är tyska och betyder: "Är du ledig ikväll?". Denna man trodde alltså att jag var prostituerad och han ville ha en good time med mig, tydligen. Hahahaha, det fick jag höra ett tag från mina vänner efter det. Nu i efterhand är det ju ganska roligt men just när man stod där och han sa det så var man ganska chockerad. Det var pinsamheten för förra veckan och som jag sa så tycker jag att den gott och väl räcker för två veckor!


Jag, Frida & Becca på Kalles fest. Tycker ändå inte att jag ser ut som en prostituerad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0