Varför?

God morgon!
Vad trött jag blir! Gick in på västtrafiks hemsida för en liten stund sedan och ser att mitt tåg till Göteborg är minst 46 minuter försenat vilket betyder att jag kommer bli rejält försenad till min första lektion där jag egentligen skulle ha ett ekonomiprov idag. Antar att jag får skjuta upp det, igen! Varför händer sådant här alltid mig?

Jag sitter här med min kopp kaffe och försöker att inte stressa upp mig. Jag vill inte ha mer frånvaro från skolan! Men när jag tänker på hur mysigt det var hos mormor igår så mår jag genast bättre. Vi blev bjudna på så mycket kakor plus att jag hade ju med mig min brownietårta med blåbärsmousse, vilket var den mäktigaste kaka jag någonsin ätit, så min familj och jag praktiskt taget rullade ut från mormor när vi skulle hem. Nu ska jag gå och ta på mig lite kläder, känner inte riktigt för att gå till skolan i pappas gamla mjukisbyxor. Vi hörs senare, ciao!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0