Vänder i dörren...typ!

Nu är jag tillbaka efter ett inte alls så långt, men ändå ganska jobbigt, träningspass. Jag fick korta ner det eftersom min mamma ringde förut och sa att jag var tvungen att vara i Trollhättan senast halv 5 vilket betyder att jag måste ta tåget som går vid tre-tiden, och det är ju ganska snart. Vi ska tydligen gå på någon mysig julmarknad någonstans. Jag kommer inte ihåg alla detaljer, jag var så inställd på att gå och träna så jag hade svårt att tänka på något annat ;) 

För tillfället äter jag lunch: resterna av pajen som vi gjorde igår kväll. Mmmmh vad goood den är :D Det gjorde jag och min mamma bra! 


Det blev inte av att Astrid klippte mitt hår igår men jag måste få det gjort snart nu alltså. Kolla bara vad slitet det är :/

Nu ska jag käka klart, sedan packa mig en liten väska och sedan bär det av mot Trollhättan. Tjingeling!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0