Vadå gottegris?

Nu är jag tillbaka från min inte alls långa promenad med både tiramisuglass och choklad. Jag kunde inte välja så jag tog både. Hihi, jag är allt lite av en gottegris. Vem försöker jag lura, jag är en jätte-gottegris! Älskar i synnerhet glass och choklad! Får aldrig nog av det, så min kväll kommer bestå av glass, choklad men också lite kanderade nötter som blev över igår. MUMS! Men är det lördag så är det!


En annan sak som jag älskar från och med idag är Marina and the Diamonds. Marina, sångerskan, är helt underbar! Har gått och lyssnat på henne precis hela dagen,satt spellistan på repeat! Här är en av hennes mer kända låtar...



Lyssna och njut!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0