Trodde aldrig att H&M skulle bli för dyrt för mig!

H&M släppte ju sin Lanvin kollektion idag och jag har hittat massa saker som jag vill ha, men de kostar ju. Smakar det så kostar det brukar man ju säga! Jag fick hem en H&M katalog för några dagar sedan och då kollade jag igenom alla plaggen och det är en klänning som jag fastnade för rejält. Jag önskar att jag kunde visa den för er men av någon anledning så vägrar min dator att ladda ner/kopiera bilderna på den. Segt!

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe, plugga massa ekonomi, matte och svenska, skriva en handlingslista så att jag sedan kan gå ner och handla mig lite mat. Det ekar ju i kylskåpet nu och det brukar vara ett tecken på att det behöver just inhandlas lite mat. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0