CUPCAKES♥

Nu är cupcakes-bakningen klar och de är inlagda i frysen. Alla förutom en som jag ska unna mig själv senare. 


Att smaka är en viktig del av bakningen :P


Jag hade ingen karamellfärg och tyckte att de såg lite creepy ut...


...så jag slängde på lite kakaopulver på frostingen och det såg genast 
bättre ut. Sen är det ju faktiskt så att det är smaken som är det viktiga
och inte utseendet. Men det är ändå roligare om det ser hyfsat
aptitligt ut ;)

Nu blir det middag och sedan dags att plugga rejält. Jag ska in på Hemnet.se och kolla på ett hus i Trollhättan också, som pappa tydligen var intresserad av. Han sa att det hade prickigt tak vilket låter mystiskt, men vem vet, det kanske är skitsnyggt?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0