Härlig e.m. framför mig♥

Hejsan svejsan på er! 

Just nu mår jag väldigt bra, antagligen för att jag har en rolig eftermiddag framför mig. Detta är planeringen för eftermiddagen...

  • 14.30 Antagligen träffa Sara & Johanna som jag inte haft en fika med sen...jag kommer inte ens ihåg senast. 

  • 16.30 IKEA med Astrid. Ska äntligen få använda presentkortet som jag och Becca fick på vår inflyttningsfest. Då blir det till att shoppa ramar så jag kan skriva ut massa fina kort som ska få pryda lägenhetens väggar. 


  • 19.00 Mina föräldrar kommer hit och ska greja lite. Med vad vet jag inte riktigt. Pappa använder nog det som en ursäkt till att få komma hit och träffa mig, tror han saknar mig lite ;)

  • Min mamma ska sedan åka med mig till gymmet så jag, efter mycket om och men, får fixat ett gymkort!

  • 20.00 Myskväll framför Idol med Astrid, Frida & Rebecca. Då ska Astrid klippa mitt hår (ÄNTLIGEN!!!). Det behövs verkligen. Usch vad slitet det är.

  • Astrid sover sedan över så vi tidigt till morgonen kan springa iväg till gymmet och köra ett riktigt hårt morgonpass :)

Jag tycker detta låter som en utmärkt start på helgen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0