19 November 2010

Jag har haft en jätte mysig eftermiddag och kväll som började med att jag och Astrid var på IKEA där jag fick köpt både två hyllor och en massa ramar så det var roligt. Det var så fint på IKEA, alla julgrejor har kommit fram och det var en sådan underbar stämning. Efter IKEA så hämtade mina föräldrar upp oss, de åkte ändå förbi där när de åkte från Trollhättan ner till Göteborg för att hälsa på. 

Jag och mamma fixade middag till oss, kycklingpaj med massa gottigheter i såsom soltorkade tomater, vitlöksfyllda oliver och mycket annat gottit. Sedan kollade vi på Idol och Doobidoo tillsammans, vi kunde inte komma överens om ett program så det blev ungefär 10 minuter av ett program innan vi bytte till det andra. Jag tyckte jag hade rätt att bestämma program eftersom det är jag som bor här och eftersom det är min TV men då kom pappa med att det är han som betalar TV-licensen så han borde få bestämma. Vi har inte alltid lätt att komma överens, min far och jag. 


Min och mammas goda kycklingpaj :)

Mamma var gullig och hade med sig julstjärnor som nu står tända i fönstren. Det snöar för fullt utomhus så det är riktig julkänsla nu♥

Just nu sitter jag och kollar på slutet av Spider Man 3 men borde väl gå och lägga mig snart eftersom jag ska upp tidigt imorgon för att gå och träna med Astrid. Klockan 9 ska vi träffas inne i stan och vi ska först gymma fram till 11 för sen börjar jympa-passet som vi ska gå på. Herregud, vad trött jag kommer vara under dagen imorgon. Jag som är så otränad! Jag ska ju bort imorgon kväll också, jag kommer inte kunna röra mig. Som tur är är det bara en middag, då sitter man ju mestadels still! 

Nu ska jag fortsätta kolla på Spider Man :) Sov sött allesammans och hoppas ni haft en rolig fredagskväll♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0