17 November 2010

Jag sitter här och förbereder mig för att få ytterst lite sömn i natt. Jag myser i min lila soffa samtidigt som jag läser min engelska bok som är smått seg måste jag erkänna. Jag väntar på att sista maskinen ska bli klar så jag kan hänga upp den tvätten. Då har jag tvättat 5 tvättar idag vilket känns bra. Nu är precis allt rent! Imorgon börjar jag 8.00 vilket känns lite jobbigt eftersom jag har vant mig lite vid att börja sent, har ju gjort det de senaste dagarna. Det ska på ett sätt bli ganska skönt att komma igång, att börja dagen tidigt får mig alltid att må bra på ett eller annat sätt. Jag gillar att hinna med mycket på en dag helt enkelt. Imorgon är det dags för Sex hos... igen :D Denna gången är det hos Rebecca, alltså här, så det blir inte så långt för mig att gå. Det var hela 4 veckor sedan vi hade det sist gång så det ska bli kul att sätta igång med det igen. Jag har inte den blekaste om vad jag ska ha på mig, vi har sagt att vi ska vara lite extra uppklädda men jag vet inte om jag har något som skulle fungera. Jag får väl se imorgon när jag kommer hem vad jag känner för att ha på mig. 

Jag har precis målat klart mina naglar så nu är de röda och fina. Ska kanske måla läpparna röda imorgon också, beror lite på vad jag tar på mig för kläder såklart men det är så himla snyggt tycker jag. Nu är min sista maskin klar så jag ska gå och hänga upp den alldeles strax, sedan ska jag nog gå och försöka få lite sömn även fast jag inte är något trött. 

Guten Nacht alle!


Jag saknar Frankfurt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0