Träning och no homework♥

Jag kom ganska nyss hem efter att ha varit på ett jympa-pass med min vän Astrid. Det var jobbigare än vad jag trodde det skulle vara men riktigt, riktigt roligt! Jag tappade bort mig ett flertal gånger och började då självklart skratta men jag var inte den enda som inte kunde alla "moves" ordentligt så det är lugnt. Men det var i alla fall kul så det kommer jag garanterat gå på någon mer gång. Jag och Astrid har planerat att träna innan skolan på fredag och jag hoppas det blir av, men vi får väl se hur sugna vi är på det när vi vaknar vid halv 6 på fredag morgon. 

Jag har inga läxor till imorgon vilket är underbart skönt! Jag har däremot ett matteprov som jag måste göra till nästa vecka. Jag skulle egentligen gjort det under lektionen idag men min lärare tyckte att jag skulle göra det hemma istället. Han är lite knepig! Jag skulle göra ett ekonomiprov också men han tyckte klassrummet var för litet för att göra ett prov i så jag ska göra det på måndag istället. Det är i för sig skönt med några extra dagar att plugga på inför provet men det skulle ändå varit skönt att ha det bakom sig. Svenska-uppsatsen fick vi göra idag i alla fall och det gick riktigt bra tror jag, det kändes så! 

För tillfället håller jag på och fyller kroppen med lite energi så jag ska orka göra något mer idag. Imorgon är det torsdag vilket betyder att jag börjar 8. Ska bli skönt att komma igång tidigare. Jag tycker på något konstigt sätt att det är lättare att komma upp vid 6-tiden än vid 8-tiden. Jag vet inte om det beror på att 8 är liksom varken tidigt eller så sent så det kan kallas sovmorgon så det känns bara konstigt och onaturligt att gå upp då. Jag kanske borde gå upp vid 6 då med och gå och träna eller bara göra något vettigt. Låter inte så dumt, tror jag börjar med det. Första provet blir på fredag då jag får gå upp vid kvart i 6 när jag börjar 9.30 så jag hinner träna.

Nu blir det att dra på mjukiskläder och ta mig en kopp kaffe och bara sitta och känna hur det bränner i musklerna efter träningspasset ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0