Tankar om pizzeriors öppettider

Sitter här, har extrema cravings efter pizza, och väntar på att Bessissen ska komma hem. Har ju inte träffat henne sen vi kom hem i onsdags, börjar faktiskt nästan sakna henne lite ;) Jag bokade precis biljetter hem till Trollhättan så dit åker jag på onsdag. Fick ett "saknar min familj"-ryck och bokade bara direkt. Kanske borde kollat först om dem är hemma då, men det chansar jag på att dem är. Annars får jag väl sitta själv där, eller gå ut och kanske träffa någon rolig typ på stan att bjuda hem. Vem vet? Allt möjligt kan ju hända i Trollhättan ;) Om 11,5 timme börjar skolan igen men min ångest har på något konstigt sett försvunnit och det är väldigt, väldigt skönt. 

Jag undrar hur länge pizzerian här nere har öppet egentligen. Jag tycker att de borde ha öppet dygnet runt, jag menar pizza är ju något som man kan äta vilken tid på dygnet som helst. Det är det perfekta fyllekäket till exempel! Folk klagar på arbetslöshet hela tiden. Varför sätter de inte in folk så ställen kan ha öppet längre då? Hmm, det tål att tänka på. 


Kolla bara!

Nä usch vad jag pratar om mat, men jag är hungrig! Nu ska jag ringa Becca och fråga var hon håller hus och om hon också vill ha mumsig pizza till kvällsmat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0