Smått & gott

Det blev inget bak för mig. Jag gjorde en matpaj istället, så mycket att jag nu har mat för flera dagar framöver. Tur att det finns något som heter plastburkar och frys. Min eftermiddag och kväll idag har varit fylld med många roliga och härliga konversationer med vänner, en del pluggande, matlagning och lite annat smått och gott. Just nu sitter jag och lyssnar på den härliga remixen av Kids (originalet gjort av MGMT). Riktigt bra är den tycker jag! Jag börjar bli ganska trött så jag ska strax gå och nana. Fick ett mail från min fysiklärare som sa att vi som läser på Standard-nivår inte har fysiklektion förrän nästa onsdag igen, vilket betyder att min första lektion imorgon, första lektionen på onsdag, min sista lektion på fredag och första lektionen nästa tisdag är inställda. Ibland har man tur! Även fast fysiklektionerna faktiskt är ganska härliga så är det ändå skönt att få sova lite extra. Imorgon har jag ett matteprov, jag hoppas det ska gå bra så jag får flytta upp till Higher-level i matten, skulle vara så gött! 


Just det, jag klippte mig förut så nu är håret kort. Väldigt kort som
ni ser på bilden...

Nu ska jag gå och lägga mig för att sova. Det är en dag imorgon också där något roligt ska hända under lunchen. Jag kan tyvärr inte säga vad men skoj är det! Godnatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0