Slut på energi...

...men jag är ändå inte trött. Det går inte ihop för mig! Jag orkar inte hålla ögonen öppna när jag sitter här med matteboken framför mig men så fort jag ställer mig upp eller sitter i soffan så är jag klarvaken så det finns inte en chans i världen att jag skulle kunna somna just nu. Det känns väldigt bra att min första lektion är inställd imorgon för annars skulle jag få alldeles för lite sömn i natt och det behöver jag inte just nu. 

Jag har hängt upp mina nya fina, lila, gardiner nu och det blev mycket bra. Jag har varit inne på väldigt många inredningssidor idag och fått massor av idéer. Jag kommer inte kunna genomföra hälften av dem därför att pappa aldrig skulle låta mig, till exempel riva ner skåp i köket. Däremot så har jag kommit på att det är två väggar jag vill måla, att jag ska ta hit mitt lite mindre skrivbord för det jag har nu tar upp alldeles för mycket plats för att det ska se bra ut. Vardagsrummet blir väldigt litet på grund av det och det gillar jag inte. 

Idag är det ju måndag så egentligen borde jag ha skrivit om "Veckans Pinsamhet" men jag kommer ärligt talat inte på något men jag kommer däremot på en grej som är orsaken till att det kommer bli pinsamt för mig inom en väldigt snar framtid. I lördags så hade jag lite folk hos mig i Trollhättan och vi tog varsin öl, ett 6-pack, och det visade sig att det var min morbrors öl som han specifikt hade beställt ifrån Tyskland. Så nu måste jag berätta för honom att jag druckit upp hans öl, haha, kan ju bli lite småjobbigt! 

Jag har märkt att jag redan börjat få lite utväxt och det är ju något av det fulaste som finns: blond utväxt i mörkt hår! Så nu är då frågan: ska jag färga utväxten mörk eller ska jag färga tillbaka håret till blont? Jag har extrem bestlutångest, vet verkligen inte vad jag ska göra. Någon måste hjälpa mig med detta beslutet för jag kan verkligen inte besluta mig för vilken hårfärg jag borde, eller vill, ha. Så hjälp någon!!!


Vilket ser bäst ut? Blont eller brunt?

Vad gör jag just nu då? Jo, jag sitter och kollar på ett av de sämsta programmen som gjorts: Jersey Shore! Alla är verkligen idioter och jag har frågat mig själv 3 gånger under programmets gång varför jag sitter och kollar på det. Jag kommer aldrig på något vettigt svar men jag sitter ändå och kollar vidare på det. Jag orkar helt enkelt inte böja mig fram och byta kanal. Haha nä så sorglig är jag inte, men det är ändå roligt att se på folk som är helt dumma i huvudet på något sätt. Jag vet inte varför, vet inte om jag vill veta varför det är så, men så är det. Jag stänger nog av nu och fortsätter planera vidare hur jag ska göra med lägenheten för att få den att bli mysigare! 

Sov sött♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0