Skolkatalog 2010

Den "lilla" Hvitfeldtska-skolkatalogen flög precis in genom brevlådeinkastet och landade tungt på hallgolvet, så den sitter jag och kollar igenom just nu. Vad är det med mig och skolkort? Jag tycker ändå att jag kan bli ganska bra på kort men skolkorten blir alltid bara fel. Ler för mycket, ler för lite, håret ligger fel, står fel. Som sagt, alltid är det något. Nästa år är bannemej sista året på gymnasiet, sista skolfotot, det ska bli bra! Jag älskar IB3 slogan i år: "IB NERDS TODAY, IB YOUR BOSS TOMORROW", klockren :D Detta står skrivet på en stor banderolller som de har med på skolkortet, haha! 

Det blev ingen fika med Sara eller Johanna idag, de hade inte tid. Synd, men det kan betyda att jag kommer iväg till IKEA tidigare, och det vore ju roligt i för sig. Det beror bara lite på hur länge Astrid tänkt övningsköra. Frida kanske ska följa med till IKEA också, hon ringde förut och frågade om hon fick följa med. Ju fler desto bättre sa jag! Extra bärhjälp är alltid bra ;) Nä skoja bara, det skulle vara jätteroligt om hon följde med för att hon är underbart sällskap. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0