Procrastination...why do I never learn?

Nu har jag suttit och läst en jädrans massa sidor i min engelska bok men är inte ens nära klar. Det är något fel på mig, varför ska jag spara allting till sista minuten? Jag har lite mer än 100 sidor kvar att läsa och det måste läsas ikväll. Känner att jag kommer få en massa sömn inatt...not! Underbar start på en ny skolvecka! Stackars Marlene, jag ska ha en födelsedags fika med henne i eftermiddag och jag kommer säkert sova mig igenom den på grund av att jag aldrig lär mig att göra saker i tid. Jag var jätte duktig på det för några år sedan, det är sedan jag flyttade tillbaka hit till Sverige som jag blivit dålig på det så därför skyller jag det på Sverige. Känns alltid bra att ha något att skylla det på ;) Nu ska jag väl fortsätta min läsning om en butler och hans semester, jippie!


Detta var också en grej vi fick i engelskan. Usch vi
får för mycket att läsa i det ämnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0