Mitt under bakningen!

Jajamen, bakandet är i full gång. Jag bestämde mig för att göra en brownietårta med blåbärsmousse, låter riktigt gott tycker jag och denna ska jag ta med hem till mormor imorgon och bjuda henne, min familj och mina kusiner på. Och mig själv såklart ;) Jag kan inte riktigt bestämma mig hur jag ska göra ikväll, för min bror kommer inte hit som han hade tänkt göra och då ser jag ingen poäng i att vara kvar här i lägenheten eftersom jag ändå ska till Trollhättan imorgon så jag kanske borde åka dit ikväll istället. Men som sagt, så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag skulle behöva plugga ikväll men det blir svårt nu eftersom jag inte längre är ensam i lägenheten. 

Igår under sista lektionen, engelskan, så sa våran lärare att det aldrig skadar att öva på att skriva "commentaries", vilket är typ analyser av texter, och så sa han att han hade några olika texter som vi gärna fick ta med hem och göra och sedan lämna in, men det var frivilligt. Hela klassen ställde sig upp och gick fram för att hämta dessa texter, det var inte en enda i klassen som inte kände för att skriva en commentary. Detta bevisar vilken plugglinje vi är, men det är väl inget fel med det antar jag :P

Nu ska jag fortsätta med mitt bakande. Ciao!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0