Min önskelista till tomten är klar!

Eller aah, för tillfället i alla fall. Kommer säkert komma på en ca. trehundra grejor till som jag vill ha innan julafton är här. Något som helt garanterat är klart är vad jag ska säga under min svenska presentation imorgon, nu ska jag bara öva in den också. Kan ju vara en ganska bra idé! 

Jag är lite orolig att jag kommer vara ett vrak imorgon! Jag gick ju inte upp förrän efter 12 idag och jag kan inte somna om jag inte varit uppe minst 14 timmar, oftast behövs det fler, och då betyder det att jag inte kommer somna förrän vid allra tidigast lite efter 2 inatt. Jag ska upp kvart över 6 imorgon, vilket inte ger mig så många timmars sömn. Jag kan väl räkna med en 3-4 timmar inatt. Yeay vad bra det kommer gå på svenska presentationen! Jag känner att jag kommer behöva mycket kaffe imorgon, en hel del frisk luft skulle nog hjälpa också så jag får försöka hitta tiden att få det med. Men nä, nu ska jag sluta oroa mig över det. Det kommer säkert gå prima och gör det inte det så är det väl inte hela världen. 

Jag åker till Trollhättan imorgon, ska bli mysigt. Saknar familjen, saknar att mobba min, inte längre så lilla, lillebror. Han är freakishly lång! Jag är kortast i familjen, känns sådär! Så ska det inte vara, han är yngst, då borde han automatiskt vara den kortaste tycker jag. 

Rebecca lade in en massa kort ifrån Frankfurt resan förut och jag hittade ett på mig bland annat som jag tyckte var lite gulligt på sitt eget lilla halloween-sätt. Kolla själva :)...


Detta är Ferdinand, jag och Eddy och vi är alla in a really good mood :D

Jag vet inte vad det är med bilden men jag bara älskar den. Jag ska skriva ut den och sätta upp den bland alla andra konstiga foton som vi ska ha ute i hallen på en helvägg.

Nu blir det mat, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0