Like I feared...!

Precis som jag var rädd för så sitter jag nu här, klockan är över halv 2, och jag är inte ett dugg trött. Om 4,5 timme ska jag upp, har två lektioner och sen min svenska presentation. Undrar vad jag får för betyg om jag faller ihop och somnar medan jag pratar? Skulle vara lite intressant ;) Nu ska jag ta och packa min väska inför imorgon, sen ska jag väl göra mig iordning och kanske försöka få lite sömn. Skadar väl inte att gå och lägga sig antar jag. Hoppas ingen sitter uppe som jag utan att ni inte läser detta förrän senare idag, inte bra att vara uppe såhär sent när man ska upp tidigt. 


Önskar att jag var såhär trött. Just då, kommer jag ihåg, att jag ville
ha energi. Varför är man aldrig nöjd?

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0