Långfika, Amnesty & träning :)

Tjenixen!
Kom ganska nyss hem efter en långfika med Livia. Riktigt mysigt var det och vi pratade om allt möjligt. Ibland skulle jag vilja spela in en fika och sedan lyssna på vad man egentligt sagt. Om en liten stund ska jag åka tillbaka mot skolan för att gå på Amesty möte. Efter det så blir det träning :) Ska ta och gymma lite hade jag tänkt mig. Frågan är hur det ska gå för jag har sådan träningsvärk sedan passet igår. Imorgon kan man nog räkna med att behöva åka rullstol till skolan :P Jag får se till att stretcha minst en 20 minuter eller något sedan! Nu måste jag ta på mig och åka så jag inte kommer för sent. Hörs ikväll, bye bye!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0