Kvällen börjar dra sig mot sitt slut :/

Nu har mina kära kusiner, min mormor, morbror och resten av gästerna åkt hem. Min paj blev kanongod så den kommer jag garanterat göra någon mer gång! Jag kan inte riktigt bestämma mig för när jag ska åka tillbaka till Göteborg, för det måste jag göra ikväll eftersom jag har alla mina skolgrejor och sånt som jag behöver till morgondagens lektioner hemma i lägenheten. Jag vet inte om jag ska ta tåget som går 8 eller om jag ska vänta till 9? Om jag tar det 9 så blir det ju bara bums i säng när jag kommer hem men det låter inte så pjåkigt i för sig så jag tror jag kör på det. Nu ska jag och min mamma upp på vinden för att kolla på julgardiner som jag ska få ta med mig och hänga upp i köksfönstret, jag har inga gardiner där just nu vilket gör att det ser ganska tomt ut.


Min "halvkusin" Mikaela gjorde massa knepiga flätor i håret. Vad jag
njöt medan hon gjorde dem. Älskar när folk grejar i mitt hår♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0