Känns bra!

Min pappa var på en snabbvisit för en liten stund sedan och det gjorde faktiskt gott. Vi pratade om att jag måste skärpa mig när det gäller skolan och lite andra privata saker och som jag sa så gjorde det gott. Jag känner en ny sorts motivation som jag inte har känt på flera år och det känns underbart. Just nu sitter jag och pluggar matte, det går hur bra som helst och jag njuter av det. Det är precis så som det var innan alla mina problem började i 9an och det känns fantastiskt och jag hoppas att det inte bara är något tillfälligt. Det känns inte som om det är det! ♥ Jag tror att detta är starten på att få mitt liv tillbaka på fötter igen and I love the sound of that! Nu ska jag äta upp min tonfisk med morötter och bönor och plugga vidare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0