Kan vara duktig om jag vill ;)

Nu har jag varit lite duktig och städat lägenheten litegrann. Jag kände att det fanns ett behov av det. Jag är jättesugen på att ta en promenad ute i skogen men jag tror inte jag vågar det nu på kvällen för tyvärr så finns det ju massa hemskt folk i våran värld som gör att man blir rädd för att vistas i skogen och i mörkret på kvällen. Därför tar jag nog istället och hoppar runt lite i lägenheten, för jag måste röra mig på ett eller annat sätt, det kryper i hela kroppen. Det är knappt så jag klarar att sitta och skriva detta. Ni skulle se mig nu, mina ben rör sig fram och tillbaka i hyperfart medan jag sitter här och komponerar ett litet kvällsinlägg. Nä, detta får räcka för stunden för nu måste jag röra på mig på något sätt. Vi hörs kanske senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0