Helt fast!

Jag är helt fast på en sida som är www.inreda.com! De har massa fina grejor och jag vill bara ha allt av det! Tyvärr så kostar det ju också men jag ska nog helt seriöst önska mig ett presentkort där så jag kan köpa lite vad jag vill :) Jag rekommenderar att ni går in och kollar för det är så mycket gulligt♥ Kolla de två väggdekorna som jag lagt in nedan till exempel. Hur söta är de inte?! Jag skulle lätt vilja ha båda. Fågeln vill jag ha i sovrummet så att man varje morgon när man vaknar ser denna underbart färgglada fågeln säga BE proud of WHO you are. Kaffe-koppen skulle jag ha på en tom vägg i köket bara för den sakens skull att jag älskar kaffe och det roliga med den är att det är ingen vanlig vägdekor utan den är gjord av samma material som en griffeltavla så man kan skriva på den :D På tal om inredning så ska jag gå och hänga upp mina nya gardiner som jag köpte på Indiska i veckan nu, men seriöst, gå in på denna sida om ni är intresserade av inredning eller bara söta saker i allmänhet!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0