Hej torsdag!

God morgon, god morgon!

Idag är det torsdag, snart är det fredag, yippie! Just nu sitter jag och Becca och käkar frukost. För mig blev det idag äpple och plommon med kanel & en kopp kaffe :)


Mmh vad mumsigt! :D

Vad händer idag då? Jo, med ToK klassen ska jag till sjöfartsmuseet idag fick jag reda på igår. Det kanske blir kul, vem vet? Men innan det så har jag en svenska lektion, första lektionen idag, men de är så chilla de lektionerna så det är lugnt. Vi sitter mestadels och diskuterar boken som vi läser och det är ju inte så jobbigt. Sedan har jag en tyska lektion, men de är inte så jobbiga de heller så det är en chill dag idag. Ikväll så är det dags för Sex hos Rebecca(vår egen version av Halv 8 hos mig) och jag är jättenyfiken på vad hon ska bjuda på för gottit att äta. Ska bli skönt att slippa laga mat för en gångs skull. 

Nu ska jag gå och fixa iordning min väska så den är packad och klar men först ska jag käka upp min delikata frukost. Ha en bra torsdag ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0