Hej torsdag!

God morgon! Jag är pigg och glad idag...nä vem försöker jag lura? Jag är ganska trött eftersom jag hade svårt att sova igår kväll på grund av en väldigt störande läte som kom från någonstans i närheten av mig. Har man hört oljudet en gång så blir det lätt att man hakar upp sig på det och tänker på det mer och mer vilket gör det mer och mer irriterande. Jag fick nog en 6 timmars sömn i alla fall så det är ju inte så farligt. Förr i tiden (låter som om jag är jätte-gammal) så sov jag ca 6 timmar varje natt och var alltid hur pigg som helst. Jag antar att det har med vana att göra!

Idag är det torsdag vilket känns skönt för då är det en lugn dag i skolan. Svenska, ToK och sen Tyska. Inte så himla jobbiga ämnen om jag får säga så. Vad händer mer idag då? Jo, efter skolan så är det Amnesty möte och efter det tänkte jag gå och träna. Jag tänkte ta ett riktigt härligt pass på gymmet idag, det var ett tag sedan. Jag har inga läxor eller arbeten som måste göras till imorgon, vad jag vet än, så då behöver jag inte stressa mig igenom träningen utan kan vara där hur länge som helst. Vi får väl se hur länge det blir! 

Nu ska jag ta och göra mig i ordning och bestämma mig för vad jag ska ha på mig. Hmmm, alltid lika klurigt att komma på! Jag tror det får bli jeans idag eftersom mina enda nylonstrumpbyxor som jag hade kvar gick sönder helt och hållet igår när jag ramlade i snön under lunchen. Haha, det var lite pinsamt eftersom jag stod helt still och helt plötsligt låg jag på marken. Vet inte riktigt vad som hände där emellan. Det jobbiga var att jag hade klänning på mig och den och kappan flög självklart upp under fallet och bakom mig stod ett gäng killar och kollade. Jag vill inte ens veta hur mycket de såg, men de flinade ganska rejält åt mig när jag kollade åt deras håll. Jag hoppas det var fallet de hånlog åt och inget annat ;)

Ha en bra torsdag så hörs vi senare :)♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0