Hej söndagsångest!

Usch, idag är sista dagen innan lovet är slut! Jag vill inte, även om det ska bli kul att träffa alla i skolan imorgon igen så vill jag inte behöva gå upp tidigt, vara smått stressad på morgonen när jag gör mig iordning, eller sitta en hel dag i olika klassrum och lyssna på när olika lärare pratar om olika saker. Varför kan inte varje lov vara lika långt som sommarlovet? Vad skönt det skulle vara! Som om ångesten inte var tillräckligt så är min förkylning ännu värre. Halsen svider som en jag vet inte vad! Men jag har bestämt mig för att det inte ska få stoppa mig idag. Jag ska ut och fixa ett gym-medlemsskap, ta en promenad, plugga, städa och köpa present till min underbara vän Marlene som fyller år imorgon! Eftersom jag vet att hon läser min blogg så kan jag inte avslöja vad det är jag ska köpa utan det får ni se imorgon. 

Nu är det dags att sätta igång, ska nog börja med att städa kök och badrum! Jippie!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0