Hej Måndag!

God morgon!
Idag är det måndag, jag är på bra humör och känner på mig att detta ska bli en bra vecka, jag har bestämt mig för det. Jag är ledsen att det inte blev något inlägg igår kväll när jag kom hem men jag lovade mina föräldrar att inte ense sätta på datorn och man ska ju hålla vad man lovar. I alla fall när man vet att de läser bloggen ;) Jag kom hem vid halv 11 igår kväll, hade med mig massor av saker hemifrån. Kaffe i olika smaker som var mitt, te, julgardiner, en ljuslykta, en liten present till min kära Marlene som ska ha födelsedagsmiddag på fredag, med mera.

Just nu sitter jag och käkar frukost, ska snart ta mig en kopp kaffe,  lyssnar på "Det bästa från Idol 2010", och funderar över om jag ska ta och boka in ett Zumba-pass till ikväll. Jag har alltid velat prova det, det verkar så himla roligt! Man ser reklamerna för det på tv och kan inte göra annat än att börja röra lite på kroppen medan man sitter i soffan, man hänger bara med automatiskt i rytmerna. Jag ska kolla om Astrid vill följa med först bara, jag känner inte för att gå på det själv. Jag har inga problem med att gå till gymmet själv med just på pass så är det roligt om man är två eller fler.

Idag måste jag få tag på fastighetsskötaren också. Jag ringde honom förra veckan men har än så länge inte lyckats få något svar. Jag måste snacka med honom angående tre saker: nyckel till soprummet så vi kan slänga vårt sopsorteringsskräp, nyckel till gym och bastu, och sist men inte minst, få våran lampa utanför ytterdörren fixad för den blinkar något så extremt mycket varje gång man tänder den vilket är lite småjobbigt. 


Denna tjejen och jag behöver nog ta ett litet snack sen!

Nu blir det kaffe! Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0