Har helt glömt bort...

...att lägga in några av bilderna som jag tog med Astrid & Frida i fredags. Astrid var the makeup-artist, jag var fotograf och Frida var då självklart modell. Det blev några riktigt flummiga kort men vissa blev bra så jag lägger upp de här :)

Astrid sminkade Frida :)
















♥Hon är så fin denna flickan♥
Jag kände att jag och Astrid skulle få vara med lite också, satte därför en på henne i början och en som Frida tog på mig sist. Haha, det skulle inte skadat om mitt hår hade borstats lite innan det kortet togs men skit samma. Jag sitter här och pluggar matte just nu, har ett prov på onsdag och det skulle vara skönt att få bra betyg på det eftersom jag vill flytta upp till en högre nivå i matte. Skulle ju då underlätta lite om man har ett bra betyg i det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0